Kérdésed, problémád van? Katt ide!

Kosár

Nincs termék a kosárban.

Menü

Hírlevél

E-Magazin

Üzletszabályzat/Cégadatok

Általános szerződési feltételek

Kérünk, amennyiben aktív felhasználója, illetve vásárlója kívánsz lenni weboldalunknak, olvasd el az Általános szerződési feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

A webáruház használatával és a rendelés leadásával az Eladó és a Vevő között szerződés jön létre.

A szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Az Eladó:

OfficeKávé webáruház

Működteti: Kovács Tamás egyéni vállalkozó

Ügyvezető: Varga Marianna kávészakértő, barista

Székhelye: 2120 Dunakeszi, Szent László u. 11/5.

Elérhetőség: info@officekave.hu vagy +36 20 2949 375

Telefonos ügyfélszolgálat ideje: hétfő-péntekig, 8-18 óra

Adószám: 66022028-1-33

Egyéni vállalkozói nyilvántartási száma: 30886085

Nyilvántartásba vevő hatóság: Okmányiroda Dunakeszi, 2120 Szent István utca 19.

Számlaszám: 10101346-22854100-01003002, Budapest Bank Zrt. (kedvezményezett neve: Kovács Tamás)

Tárhely szolgáltató: www.pcvilag.hu



A Vevő:

A www.officekave.hu oldalon megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével a felhasználó Vevővé válik. A Vevő elfogadja, és magára nézve - változtatás nélkül - kötelezőnek ismeri el a jelen feltételeket.

Árak, fizetési mód és fizetés

A Vevők a megrendelőlap elküldése időpontjában hatályos árakon vásárolhatják meg a megrendelőlapon feltüntetett termékeket.

A honlapunkon megjelenő árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót. A megrendelés visszaigazoláson külön tételként, jól látható helyen feltüntetésre kerül a kiszállítási költség.

A termékek vételárának kifizetése kiszállításkor utánvéttel, vagy előre átutalással történik. Az utánvét az jelenti, hogy a termékek árának, illetve a házhozszállítás díjának kifizetése készpénzfizetéssel, a termék átvételekor esedékes. Az átadásra a termék árának megfizetését követően kerül sor.

A Vevő banki átutalással is fizethet. Ez esetben a vételárat és a szállítási költségeket a Vevő az officekave.hu számlájára előre átutalja, melynek megtörténtéről és a befizetett összegnek az Eladó számláján történő jóváírásáról az Eladó bankjától értesítést kap. Az Eladó kötelezettségei a vételár jóváírásáról szóló banki értesítés napján állnak be.

Amennyiben az Eladó a terméket - bármely okból - nem tudja a Vevőnek 8 munkanapon belül leszállítani, úgy a teljes összeget köteles neki visszautalni 8 munkanapon belül. (erről az Eladó köteles a Vevőt elektronikus formában értesíteni).

A szerződés létrejöttére és az Eladó elállási és rendelés visszautasítási jogára banki átutalás estén is irányadóak a fenti szabályok. Az Eladó a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg a Vevő a vételár teljes összegét, valamint a házhozszállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog a Vevőre a vételár és a házhozszállítási díj hiánytalan megfizetése után száll át.

Szavatosság

Az officekave.hu oldalon megrendelt termékekre valamennyi jótállási és szavatossági kötelezettség az Eladót terheli.

Ár és határidő változtatás joga

Az officekave.hu szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás az officekave.hu áruházban történt megjelenítés időpontjától lép életbe.

Módosítások

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az officekave.hu webáruházban. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.

Szabályzat elfogadása

Az officekave.hu áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, és tisztában van a rendelés menetével.