Kérdésed, problémád van? Katt ide!

Kosár

Nincs termék a kosárban.

Menü

Hírlevél

E-Magazin

Gyakran ismételt kérdések

1. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a boltban?
Igen, mi nem kérünk regisztrációt a vásárláshoz. Ezzel is neked akarunk kedvezni, hogy minél egyszerűbben, minél gyorsabban leadhatsd a rendelésedet. Hiszen erről szól az online vásárlás, nemigaz? Gyors és egyszerű!

2. Én nem az összes termékre vagyok kíváncsi, csak egy adott terméktípusra. Hogy lehet ezt beállítani?
A felső menüsoron találod a termékkategóriákat, ezekre kattintva csak az adott kategóriában található termékek jelennek meg.

3. A látott árak bruttó árak?
Igen, a webshopban minden ár tartalmazza az ÁFÁ-t.

4. Változik a kiszállítás ára, ha több terméket rendelek meg egyszerre?
A kiszállítási ár minden rendelés esetén azonos, mi nem súly szerint, hanem csomagonként egységes árat számolunk fel. Azonban ha az adott vásárlás értéke meghaladja a bruttó 15ezer Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes.

5. Hogyan fizethetek a kiválasztott termékekért?
A rendelés véglegesítésekor kiválaszthatod a kért fizetési módot. Választhatod a kiszállítást futárszolgálattal, ez esetben előre, banki átutalással kifezetheted a termékeidet, vagy postai utánvéttel, ilyenkor a megrendelt termékeket átvételkor, készpénzben tudod kifizetni.

6. Biztonságosan kezelitek a személyes adataimat?
Akármelyik fizetési módot választod, a személyes adataidat a rendszerünk nem adja ki harmadik fél számára.

7. Mikor szállítjátok ki a terméket?
Ez több tényező függvénye (fizetés módja, raktárkészlet), de 1-3 munkanapon belül biztosan megkapod a termékeket.

8. És ha nem tartózkodom otthon? Hogyan kapom meg a csomagot?
Ha hétköznap nem tudsz otthon lenni, mert dolgozol, kérd a kiszállítást a munkahelyedre. Hétfőtől-péntekig 8-17 óra között történik a kiszállítás, amikor biztosan az irodádban vagy. Ebben az esetben csak add meg a számlázási cím mellett a szállítási címet is.

Ha valamiért mégsem szeretnéd, hogy a munkahelyedre érkezzen az áru, kérheted a postán maradó, postapont vagy a csomagautomata lehetőségét.

9. Lemondhatom a megrendelésemet?
Igen, ha meggondolod magad, akkor a megrendelés lemondható a kiszállítást megelőzően. Ezt az elérhetőségeink egyikén teheted meg. Ebben az esetben semmilyen költség nem terhel téged.

10. Ha ajándékba szeretném adni a csomagot, kérhetem a számlát a saját címemere?
Igen, ebben az esetben írj egy üzenetet a megrendelés véglegesítésekor a “Megjegyzés” rovatba. Ebben az esetben a csomagot a szállítási címre küldjük (számla nélkül), a számlát pedig borítékban, a számlázási címre. Külön kérésedre üdvözlőlapot is teszünk a csomagba az általad megadott szöveggel.